1

''M ŞEHİR EFSANESİ''

''M ŞEHİR EFSANESİ'' - Şehir efsanesi M











Adanalı dizsinin yeni bölümlerinde ortaya çıkan m şehir efsanesi hakkında aşağıda bilgi verildi


Adanalı dizisinin yenı sezonunda maraz alının yıne eskısı qıbı kendı basına suçlulara ders verdığını göruyoruz.Maraz ali suçluları yok ettikten sonra Mharfi bırakarak suçluların korkmasını sağlıyor.
İstanbul'da Suçların artmasıyla birlikte gizemli bir kahraman ortaya çıktı. Bu kahraman İstanbuldaki tüm suç örgütlerini ve çetelerini yok etmeye yeminli bir kişidir.ßu kişi eylemlerini tek başına gerçekleştirip, eylem sonunda M harfi yazıp ve bir eşyasını bırakarak suçluların korkmasını sağlamaktadır. ßy M'nin gizemini hala çözemedik. Tüm İstanbul emniyet'i By M'yi arıyor
Pckolia: m şehir efsanesi - şehir efsanesi m

39 yorum:

Adsız dedi ki...

KOÇUMMM YÜRÜ BE!!

Adsız dedi ki...

MARAZ ALİ EKRANLARA GERİ DÖNN!!!

Adsız dedi ki...

arkadaslar facebookda sayfamızı begenırsenız sevınırım lınkı http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpages%2FMehmet-Akif-Alakurt%2F172355262791056%3Fv%3Dwall&h=0f47f

Adsız dedi ki...

evet katıluıyorum

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Ben Mehmet Akif Alakurt Bunlar Gerçek Değil Ben Oyun İcabıydı . Kendinize İyi Bakın

Unknown dedi ki...

Ayrilda gel be maraz aliiiio sehir efsanesi ama finalde oluyo m efsanesi

Unknown dedi ki...

Ayrilda gel be maraz aliiiio sehir efsanesi ama finalde oluyo m efsanesi

ENES dedi ki...

Sana katılıyorum Mehmet Akif ALAKURT abi.Bunların
hepsi oyun icabı hiçbiri gerçek değil.Zaten gerçek olsa İSTANBULda ölmeyen adam kalmazdı.

Adsız dedi ki...

maraz ali ekranlara geri dön

Adsız dedi ki...

maraz ali lütfen ekranlara geri dön ben senin hayraninim

Adsız dedi ki...

olum varya psikopatansiniz maraz alide iyi ama POLAT ALEMDARIN karsisinda kim durar

maraz dedi ki...

marazım koçum benim be bastır

Adsız dedi ki...

bence filmin cıvığı çıktı eskiden daha güzeldi adanalı gittiği hiç iyi olmadı maraz alininde iki tane çocuğu öldü bu ne biçim iş yemin ederim adama acıdım o sahneleri izlerken kandimi kötü hissediyorum bu yüzden artık ne maraz alini çocuğu olsun nede adanalı köye yerleşsin gene adanalı maraz ali yi kovalasın ve ali'ni çetesi geri dön sün o tünelden geçip ambulansa biip adamları linç etmelerini isterdim ama malesef sonu öyle olmuyo araz ali sonunda ölüyo ve kötü son bütün diziler böyle bitmek zorundamı heee!
* SON *

Adsız dedi ki...

ya maraz don geri senin en buyuk hayraninim adanali devam etsin sende m efsanensine devam et

Adsız dedi ki...

MarazAli ekranlara geri dön adanalı devam etsin keşke sonu öyle olmasaydı. Maraz Ali ölmeseydi devam ederdi. Geri dönün ekranlara ya aynı bölùmleri 3 yıldır izliyorum

Adsız dedi ki...

MarazAli ekranlara geri dön adanalı devam etsin keşke sonu öyle olmasaydı. Maraz Ali ölmeseydi devam ederdi. Geri dönün ekranlara ya aynı bölùmleri 3 yıldır izliyorum

Adsız dedi ki...

İstanbulun sana ihtiyacı var MARAZALİ

Adsız dedi ki...

Bence adanalı dizisi yeniden başlasın yani bir sezon daha olsun süper olur

Adsız dedi ki...

M.

Adsız dedi ki...

Zqjmki

Adsız dedi ki...

maraz ali geri don

Adsız dedi ki...

m sehir efsanesi sukurov umiddir

Adsız dedi ki...

maraz ali geri donsun istanbul esgiyalarin hayatina son koysun

maraz ali dedi ki...

maraz alinin olmesi cok kotu oldu.iyler kaybetdi kotulr kazandi

Adsız dedi ki...

maraz ali lütfen ekranlara geri dön

Adsız dedi ki...

ADANALIYI SEVEN KİŞİLERE DİYORUM MERAK ETMEYİN 20 NİSAN CUMARTESİ SAAT 13:15 DE 50. BÖLÜMDEN DEVAM EDECEK ADANALI BEN KAAN ERSOY

Adsız dedi ki...

MRAK ETMEYİ YARIN 13:15 DE ADANALI50. BÖLÜM VAR

maraz ali dedi ki...

I love maraz ali

Adsız dedi ki...

eylül ayını bekleyin M

furkan dedi ki...

maraz ali geri dönnnnn
beeeeeeeee

Adsız dedi ki...

m şehir efsanesi sana çok uyuyor maraz aloi onlar film icabı olsa bile sen çok iyisin senin hayranınım ben mutsuz olduğumda beni tek rahatlatan dizi bu sizin dizi hayata ayrı bir yer katıyor sizin diziden ders alıyoruz hatta bazen bazı sahneler gerçekte de olabiliyor bu dizi çok güzel harika ve mükemmel aslında hayat ile bu dizi arasında çok fark yok ama bence dizideki en iyi oyuncular efsane ikili adanalı yavuz ve maraz ali diğer oyuncularda iyidi sahnenin akışıda çok iyi.BU DİZİ BİR HARİKA ARKADAŞ İZLEMEYENLER İZLESİN TAVSİYE EDERİM.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Adsız dedi ki...

maraz ali seni seviyorum

Unknown dedi ki...

Senin hayranım
Seni çok seviyorum

Unknown dedi ki...

Nolur geridön yeni bölüm yapın imza konsseride yap maraş ta senin çoooooooookkkkkkkkk

Unknown dedi ki...

ya bu dizi ne zaman cikiyo

Unknown dedi ki...

ya bu dizi ne zaman cikiyo

Unknown dedi ki...

abi benide yanına alsana iyi çırak olurum ha birlikte suçlulardan suçlulara koşarız :D

Adsız dedi ki...

Maraz ali benim adım ali 14 yaşım var büydümde senin gibi olcam yanma 5 kişi alcam senin yapdın planların hepsini yapacam bak gör 15sene sonra haberlere çkarsam şaşırma sen orda rahat uyu senin gibi olmaya çlalşacam seni ölümsüzleştirecem unutma dostum fesbuktan beni bula bilitsin adım ali gök deniz sen ve ekibin var beni bulsan çok sevinirim dostum kendineiyibak bi filime çekilirsen fesbukdan bana söylersin

Adsız dedi ki...

Maraz ali geri dön

Yorum Gönder